• Spor

Beşiktaş GAİN, 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek

Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, EuroLeague yönetiminin aldığı kararla 2026-27 sezonunda Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonu EuroLeague'de yer alacak.
Beşiktaş GAİN, 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek
EuroLeague yönetim kurulunun kararıyla Beşiktaş GAİN, 2026-27 sezonunda organizasyona dahil edildi. Siyah-beyazlı ekip, daha önce güçlü aday olarak gösterildiği özel davet (wild card) sürecini olumlu tamamlayarak yeni sezonda Avrupa'nın en prestijli basketbol liginde mücadele etme hakkı kazandı.
 
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edeceği netlik kazandı. EuroLeague yönetiminin Barselona'da gerçekleştirdiği toplantıda alınan kararla siyah-beyazlı ekip, organizasyona dahil edildi. Kararda, organizasyondan ayrılan AS Monaco'nun yerine Beşiktaş'ın davet edilmesi etkili oldu.
 
Beşiktaş, geride kalan sezonda Avrupa'da sergilediği başarılı performansın ardından EuroLeague için en güçlü adaylardan biri olarak gösteriliyordu. Yönetim kurulunun onayıyla birlikte siyah-beyazlı ekip, yeni sezonda Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonunda mücadele edecek.
 
EuroLeague, 2026-27 sezonunda 20 takımlı formatını koruyacak. Organizasyonun 2027-28 sezonundan itibaren daha fazla takımın katılımıyla genişlemesi planlanıyor.
 
Kaynak: EuroLeague Basketball, AS
Derleme: OGÜNhaber GPT
Yorum Yazın
islami sohbet
dini chat sohbet odaları